- Meddelanden
- 894
- Reaction score
- 105
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson
Vad är ditt discord namn? PN14#1177
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är runt 20 år gammal som för det mesta är väldigt bil intresserad och hänger mycket runt piren där han snackar med folk om sina bilar. Han försöker att vara med på alla bilträffar. han berättar inte så mycket om sin bakgrund för han inte vill att folk ska veta om den. Han heter Sebastian Karlsson och är alltid snäll mot nya personer han träffar förutom om dom är kaxiga mot honom då är han dryg tillbaka men försöker att undvika riktigt bråk. han bråkar inte så mycket med polisen han försöker uppföra sig. Det han jobbar med är Vianor . Han är snäll och om någon nånsin behöver något ställer han upp. om han har pengar och någon ber om det på twitter brukar han swisha och om någon kommer och ber om skjuts ger han nästan alltid det. hela karaktären är bara en kille som för det mesta bara chillar i staden med olika folk och försöker hjälpa dom han kan.
Varför ska just du bli whitelistad? Har alltid varit ett + i staden genom att hjälpa folk, och att få dem att komma igång. Folk blir glada i att se nya människor och gå nya vänner.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill få tillbaka det roliga momenten med kompisarna jag hade och bara må bra. Detta är ett av det roligaste jag gjort.
Hur hittade du Unive? En kompis som heter Benjamin.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bättre på att föra fram det man vill och tycker och känner. Detta är ett bra och roligt ställe att träna det på.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson
Vad är ditt discord namn? PN14#1177
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är runt 20 år gammal som för det mesta är väldigt bil intresserad och hänger mycket runt piren där han snackar med folk om sina bilar. Han försöker att vara med på alla bilträffar. han berättar inte så mycket om sin bakgrund för han inte vill att folk ska veta om den. Han heter Sebastian Karlsson och är alltid snäll mot nya personer han träffar förutom om dom är kaxiga mot honom då är han dryg tillbaka men försöker att undvika riktigt bråk. han bråkar inte så mycket med polisen han försöker uppföra sig. Det han jobbar med är Vianor . Han är snäll och om någon nånsin behöver något ställer han upp. om han har pengar och någon ber om det på twitter brukar han swisha och om någon kommer och ber om skjuts ger han nästan alltid det. hela karaktären är bara en kille som för det mesta bara chillar i staden med olika folk och försöker hjälpa dom han kan.
Varför ska just du bli whitelistad? Har alltid varit ett + i staden genom att hjälpa folk, och att få dem att komma igång. Folk blir glada i att se nya människor och gå nya vänner.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill få tillbaka det roliga momenten med kompisarna jag hade och bara må bra. Detta är ett av det roligaste jag gjort.
Hur hittade du Unive? En kompis som heter Benjamin.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bättre på att föra fram det man vill och tycker och känner. Detta är ett bra och roligt ställe att träna det på.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej