Nekad tn65 | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/

Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson

Vad är ditt discord namn? PN14#1177

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär har förlorat sin familj och valde att flytta till denna stad för att starta ett nytt liv och bli väldigt framgångsrik. Min karaktär ska heta Sebastian Karlsson. Han är 21 år gammal. Han gillar spela, vara ute med vänner och spela fotboll och basket. Han känner sig glad och försöker komma framåt i livet och glömmer vad som hänt asså han siktar framåt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med riktigt RP och inte lalla runt. Vill testa rp skulle varit kul. Jag kan bidra med att ta jobb om det finns lediga jobb och göra staden till en bättre plats.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar sånt i verkligheten. Vill då testa det på ett spel. Jag gillar ej att förstöra.

Hur hittade du Unive? En kompis som heter Benjamin.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att få massa vänner och bli framgångsrik.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. har precis skaffat FiveM så då frågade jag mina vänner om en server med rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka