Accepterad tn65 | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/

Ditt Hex-ID: 11000013d90eb92

Vad är din discord tagg? PN14#1177

Vem var det som bannade dig? pubbis

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat log

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det som hände var ju fel, men jag var lite i en dålig period hade depression och inte mådde bra så jag gjorde sånt misstag. Jag var känslig så jag bestämde för att sluta på Unive, men nu vill jag komma tillbaka. Det är så roligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng San Fierro var och plockade blommor och tänkte råna 2 personer. Som hade vapen men dem började sikta och tog oss gisslan, Våran boss stack så det var jag och en annan. Sen så var vi på ett berg. Där vi kunde berätta om våran boss men vi valde att hoppa sen när jag hoppat så tog jag Alt+f4 orkade inte köra mer. Sen så skrev min kompis att en han komma och se dig combat logga, Så jag gick in igen. Tog senaste position men då var han inte kvar. Sen så snackade vi på dc och så ville dem vara schyssta och inte säga till support. Men precis då kommer bossen och då går de till support. Där pratar vi om de och jag får ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, rätt ban. men nu vill jag komma tillbaka till Unive och vara med mina vänner men jag tror inte jag kommer vara kriminell isåfall, mådde sjukt dåligt av det. Kommer nog jobba på vianor. Jag lärde mig en läxa med att vara krim.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Misstag jag stod för och kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte välja krim rollen och inte tryckt ALT+F4 och väntat lite mer, så han skulle hinna loota mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska tänka lite mer logiskt om sin karaktär. t.ex. hur min ska bli krim.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka