Accepterad tn65 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/

Ditt Hex-ID: 11000013d90eb92

Vad är din discord tagg? PN14#1177

Vem var det som bannade dig? Anders Tegnell

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare, rdm ~Anders Tegnell

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det som hände såg ju inte rätt ut kan man ju fatta men eftersom att det var en olyckshändelse, Så var det första jag gjorde att be om ursäkt till min kompis och han har förlåtit mig, Det med lall så är det inte sant vi lallade inte jag jobbade på vianor hela morgonen tills jag bestämmer att hänga med mina vänner. RDM var det ju fast av misstag ni kan fråga bodgein#3388, om ni vill ha svar om vad han tänker och tycker. Det var fel men misstag händer och jag stå för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i sandy i affären och tog ut pengar då jag råkar ta upp min kniv, sen börjar mitt spel bugga så jag vänster klickar så jag råkade knivhugga honom, Sen så ringer jag ambulansen och skulle tänka mig att säga vad jag gjort och så vidare. Men jag blir bannad istället och då påstår min vän att det är hans fel för att han skicka nödsignal.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Jag förstår att om staffs kommer och ser vad som hänt men dem vet inte grunden kan det vara svårt att förstå. Det såg ju ut som § 1.1 RDM
RDM, som står för Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning. Men jag råkade bara döda honom. Sen dem 2 dagarna när jag varit bannad så har vianor varit stängd och jag har ju inte kunat ställa upp: det här skrev jag till min chef:

Tjena, som du ksk vet har jag blivit bannad i 15 dagar och blev nekad på dagens överklagan, Det jag blev bannad för var att jag råka döda min kompis han hade lite liv och jag råka slå till han. Jag kommer försöka bli unbannad. Jag beklagar att jag blev bannad, att jag inte kunde finns på vianor när jag behövdes, jag lovar på att försöka fixa detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett missförstånd som vi har redet ut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kommer inte skaffa kniv igen och tänkte på att jag gjorde det rätta med att ha kniv, men det led ju till det här. Men jag kommer släppa kniven om jag blir unbannad. Jag fattar att jag gjorde fel med att han kniv. Hade det för självförsvar från råneri.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte ha vapen, det är egentligen till kriminella men jag ville bara inte bli rånad, för blev rädd och gick runt med en klump i magen på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka