Nekad tn65 | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/

Ditt Hex-ID: 11000013d90eb92

Vad är din discord tagg? PN14#1177

Vem var det som bannade dig? Anders Tegnell

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare, rdm ~Anders Tegnell. Återstår: 14 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det såg ut som att jag lallade och så döda jag min kompis Benjamin Mälsjö. Jag råkade vänsterklicka när jag hade kniven uppe. Lallade gjorde mest dem andra, jag hade jobbat hela dagen på vianor så jag kom precis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid sandy och tog ut pengar. Sen så råka jag slå till Han med kniven så han dog. Sen så enligt RPn så blir jag arg och slår på saker för att min vän blev dödad. ENLIGT staffsen var det Antagligen lall. Dem har ju lallat hela dagen. Sen så jobbar dem med att plocka blommor åt folk som deras main jobb.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Jag har bett om ursäkt till min kompis och efter jag dödat honom så försökte jag få hjälp jag lämna inte han de gjorde dem andra. Enligt RPn så blev jag arg och slog sönder saker så jag gjorde det och jag var ledsen. Bodgein#3388 heter han så ni kan fråga han vad som hände. Jag har släppt kniven för att jag vill inte att det skulle hända igen. Jag hade precis fått jobb på vianor så jag var jätte lycklig irl och på spelet. Jag har inte förstört för någon och har bara hjälpt folk. Jag lallar INTE jag svär på allt att jag är ingen lallare. Men jag fattar att jag gjort fel så kan jag snälla komma tillbaka det är så roligt på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gjorde fel och har stått för det, Blev unbannad igår.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skaffat kniv, Men jag hade det bara till självförsvar för att har blivit rånad massa gånger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte hänga med lallare och bara hjälpa dem att välja rätt väg. Inga vapen, SRY för spam men jag vill verkligen bli UN bannad. Brukar berätta i skolan om denna server.

Har du läst våra regler? Ja

Du får endast göra en banöverklagan per 24h och du har redan gjort en idag och därför nekas denna överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka