Accepterad tn65 | Ban överklagan [BlasT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/

Ditt Hex-ID: 11000013d90eb92

Vad är din discord tagg? PN14#1177

Vem var det som bannade dig? blasT

Hur lång tid var din ban? Permament

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Scammar folk.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning jag har ingen ide, jag har inte gjort någonting jag var AFK i någon timme. Dem säger att jag lura honom på en RS6 men jag har ingen. kan ni inte se mitt garage det jag har är en M4, M3, M2m Golf mk7r och Mercedes Benz 1964.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och kolla på tv, sen när jag skulle spela på Unive så stod det att jag var bannad permament. Och innan jag lämna Datorn så lagade en på meko min bil. han sålde bilar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte, BlasT säger att jag hade vit kostym och så var jag vid piren vilket var sant men, jag var inte inne!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var någonting som jag hade gjort fel men har löst det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stängt ner FiveM så slapp jag detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, jag har inte gjort någonting, han säger att han har klipp men har visar inte det. Nu är jag upprörd, jag får inte bevisa att jag är oskyldig.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka