tn65 | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson

Vad heter du på discord? PN14#1177

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På skoldagar 15:00-20:00
På helger 12:00-20:00 (ifall vi inte hittar på något)

Berätta om dig själv Jag heter Peter Nilsson och är 13 år gammal. Är en person som alltid hängt med äldre. Jag gillar Basket, Unive, Rock och Geografi. Har B i nästan alla ämnen vissa C vissa A. Har alltid mått dåligt av att se hur folk lever. Har svårt för att säga nej så detta passar till att öva. Har ADHD men det låter inte stoppa mig. Min ADHD gör att jag knappt kan koncentrera mig och svårt att sitta still. Aggressions problem har jag inte. På sommaren gillar jag bada. Är också väldigt intresserad av Italien. Sen hahr jag också varit intereserad av Unive de senaste månaderna och nötat på. Sen så har jag lätt för att få vänner och göra dem glada. Hjälpa folk är något jag gillar och kommer försöka göra så bra jag kan. Sen är jag är jag en trevlig person som kan vara snäll om ingen skriker på mig. Folk har skrikit på mig hela livet nästan, så jag är van vid att bli skäld.

Vad skulle du göra om du blir staff? Spela och teleportera och leta efter scenarion där jag kan se ifall någon är inne och bryter mot regler. Sen ta in folk som väntar på support och ta fler reports och helps så gott jag kan. Sen också använda OOC chatten i nödsituationer. Jag kommer också lära folk regler och hur dem fattar. Sen hjälpa mina vänner att sluta lalla genom att sparka dem genom minsta lilla :). Så dem lär sig att rpa seriöst vilket jag tröttnat på. Om jag blir staff tycker jag inte att man ska banna folk på direkten utan man tar deras steamid sedan tar dem till support och frågar i support om det loggar kan jag snabbt och enkelt banna dem eftersom jag har deras steam. Blir jag staff svär jag att jag gör 50% staff arbete sen 50% spela på servern. Jag tycker det kommer bli rolig att lära känna staff teamet ifall jag blir staff.

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 månader med medlemskap sen 1 månad utan.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag blir sugen på support i ett stort fivem community. Sen vill jag utveckla servern och att vara positiv och glad. Sen såg jag nya supports en av dem är min kollega på vianor så jag vill gärna vara med och hänga med dem. Sen är jag trött på att gå in i support och ta allt på egen hand

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Kollar mycket på streams och ser vad de går igenom så jag vill liksom höja rp nivån sen har jag gjort arga ryssar på cs till lite schysstare. Sen kommer jag hjälpa folk att komma igång i staden. Och använda lokal ooc så varna dem.

Har du några tidigare erfarenheter? Har ägt en server, Men den var mest för bilar och inte RP.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban
/sqlunban
/spec
/bring
/car
/sqlbanhistory
/goto
/noclip
/revive
ooc
/tpm
/givemoney
/freeze
/toggleid
/togglename
/setjob
/giveitem
/giveweapon
/sqlbanoffline
/slay
/svban
/kick

Jag vet vad alla gör
Sen kan jag lära mig resten

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har lätt att lära mig saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej spelar aldrig på nån annan server. Isåfall ingen RP server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Önska mig lycka till! :) sen har jag ADHD.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka