- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tmgaming77/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Mikaelsson
Vad är ditt discord namn? GamerTM#2904
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Karaktären kommer heta Marcus Pettersson och är född den femte maj 1999. Marcus har ända sen han var liten tyckt om posten. Han tycker det är ett jätte häftigt yrke. (Han ska jobba på Postnord AB) Marcus bakgrund har varit ganska tuff för hans pappa dog när Marcus var fem år. Men han har klarat sig genom åren. Nu (2021) har han fyllt 22 år och tänker skicka in sin ansökan till Postnord. Marcus har varit en ganska negativ och ledsen människa på grund av hans pappas bort gång. Men nu har han lärt sig att tänkaom och längtar tills sitt nya jobb på Postnord AB!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att bidra med ett seriöst och roligt Postnord RP. Skulle också vara roligt om vi skulle kunna utöka postnord till t.ex Sandy, Paleto i framtiden.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har letat efter en Fivem server och så såg jag Unive på tiktok. Jag gick in och test spelade ca 2 timmar som icke medlem och bestämde mig för att detta var den rätta servern. +Det stora utbudet av jobb samt många aktiva spelare.
Hur hittade du Unive? Jag skrollade på TikTok och fick syn på en tiktokare som heter cosmo_bt. Han berättade om servern i en av sina tiktoks.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul samt att rp:a postnord på ett seriöst sätt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få postnord att öppna nya lokaler i Sandy och Paleto.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Mikaelsson
Vad är ditt discord namn? GamerTM#2904
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Karaktären kommer heta Marcus Pettersson och är född den femte maj 1999. Marcus har ända sen han var liten tyckt om posten. Han tycker det är ett jätte häftigt yrke. (Han ska jobba på Postnord AB) Marcus bakgrund har varit ganska tuff för hans pappa dog när Marcus var fem år. Men han har klarat sig genom åren. Nu (2021) har han fyllt 22 år och tänker skicka in sin ansökan till Postnord. Marcus har varit en ganska negativ och ledsen människa på grund av hans pappas bort gång. Men nu har han lärt sig att tänkaom och längtar tills sitt nya jobb på Postnord AB!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att bidra med ett seriöst och roligt Postnord RP. Skulle också vara roligt om vi skulle kunna utöka postnord till t.ex Sandy, Paleto i framtiden.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har letat efter en Fivem server och så såg jag Unive på tiktok. Jag gick in och test spelade ca 2 timmar som icke medlem och bestämde mig för att detta var den rätta servern. +Det stora utbudet av jobb samt många aktiva spelare.
Hur hittade du Unive? Jag skrollade på TikTok och fick syn på en tiktokare som heter cosmo_bt. Han berättade om servern i en av sina tiktoks.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul samt att rp:a postnord på ett seriöst sätt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få postnord att öppna nya lokaler i Sandy och Paleto.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.