Accepterad TM1337ELITE | Medlem ansökning [Sandberg] (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TM1337ELITE

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tmgaming77/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Mikaelsson

Vad är ditt discord namn? GamerTM#2904

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Marcus Pettersson. Han är en person som har en trevlig och lugn bakgrund. Ända sen Marcus föddes (1999-05-03) har hans föräldrar varit med och stöttat han. Han har haft en bra uppväxt uppe i Paleto och nu efter gymnasiet ser han fram emot att snart ansöka till Securitas. Men först måste han jobba och samla på sig lite pengar, så han går till arbetsförmedlingen och de rekommenderar postnord som ett bra första jobb. Marcus börjar jobba på Postnord och snart har han tillräckligt med pengar för att börja jobba med sitt dröm jobb, Securitas. I övrigt är Marcus oftast glad men vissa dagar är sämre än andra. Då är han lite negativ och sur. Marcus har länge haft intresse för blå ljus yrkena men speciellt Polisen. När Marcus var liten ville han bli polis. Nu på senare år har intresset hamnat mer hos Securitas som han ser fram emot att börja hos! Marcus liv låter perfekt men det han helst inte vill prata om är hans syster som tyvärr dog när hon bara var fyra år. Hon sprang ut på motorvägen uppe vid Paleto och blev på körd av en lastbil. Dessa dagar då Marcus är negativ och sur är oftast då han på minns om hans syster. Dessa dagar är Marcus lättprovocerad och man vill helst inte hamna i konflikt med honom då. Då Securitas är ett jobb som man inte kan vara lättprovocerad i så får han kämpa extra hårt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla min RP erfarenhet till en ny nivå. Och i övrigt så tycker jag att det är ett roligt och bra Community. Jag ska föröka bidra med så seriöst RP som är möjligt för min del. För att vi tillsammans ska höja RP nivån ett steg högre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag skrev i en tidigare fråga, jag tycker att det värkar vara ett bra Community. Det är också roligt att det finns så många jobb tillgängliga. Samt att det är så många spelare online heltiden (På en server där det är färre spelare online blir det tråkigare), vilket jag anser vara väldigt bra.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade på TikTok och fick syn på en tiktokare som heter cosmo_bt. Han berättade om servern i en av sina tiktoks.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Framför allt att utveckla min erfarenhet av roleplay. Men också bidra till att andra får en så bra RP upplevelse som möjligt. Jag kommer bidar med bra Rp genom min karaktärs (Marcus) jobb på Securitas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bidra med bra RP, Få min karaktärs dröm jobb (Securitas), Utveckla min RP erfarenhet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
 
Tillbaka
Top