Inaktuell TM1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TM1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas

Vad heter du på discord? TM#3575

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag gjorde detta för från första gången jag började med rp så började jag spela på små servrar och lärde mig hur rp gick till. Då var jag kriminell på dom små servarna och nu efter några månader på rp så började jag spela på unive detta var för jag blev inspirerad av streamers som körde på denna serven. Jag har spelat några veckor i denna serven och jobbat som reporter. Nu efter att jag inte varit kriminell på denna serven så ville jag se hur det känns o va kriminell på just denna serven. Och detta är en helt annan nivå på rp än alla andra servrar och mer realistiskt. Just för jag ville vara kriminell är för dels att stötta serven och dels för att kunna bli kriminell. Så nu är jag väldigt sugen på att vara kriminell och kunna spela i en riktig rp server med andra bra rp.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag spelat rp och sen jag börja titta på unive streamers så ville jag också spela som dom. Kunna samt träffa andra kriminella. Det kanske låter som att hjag gör det här bara för att vara kriminell, men det är för att kunna spela på denna serven.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? i rp värden ska det fungera som i en vanlig värd men med lite andra regler. Det ska funka som i en riktig värd och man ska kunna få skjuts utan att bli kidnappad och rånad på allt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vet inte vad ni på unive medlemmar gör men jag ska försöka anpassa mig till det ni gör och kommer tillkommer vara ganska aktiv i chatten.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker alla som är nya på servern ska kunna fungera genom att det dom inte kan ska dom kunna skriva i chatten och fråga och att den personen får hjälp. Kunna också hjälpa men discorden om man behöver lägga upp något.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? som jag sa jag vet inte hur denna serven funkar men det jag kan hjälpa till med är små saker. Och kunna bana om från chatten om någon skriver massa onödiga saker.

Hur ser din aktivitetet ut? spelar och hänger med kompisar ofta och kör ofta cross.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? innan jag började spela på den servern så spela jag på siljan men så fort jag börja spela på unive så sluta jag spela på siljan

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag vill gärna bli medlem, men får hoppas på det bästa. Det var allt för mig

Tillbaka