Nekad TLR1 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TLR1

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Levi

Vad är ditt discord namn? tlr15

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Simon Andersson föddes i biskopsgården men brukade oftast vara i frölunda för hans vänner bodde där. När simon blev äldre så var han tvungen att flytta till en annan stad för att hans föreldrar hittade jobb där. Först var det lite svårt för Simon att hitta nya vänner hittade han några som gick i klassen över honom i skolan. Dem var inte direkt lika med simon dem här brukade röka på och inte vara så bra i skolan Simon var inte van med detta, men hängde endå med dem. Det började lätt med kriminella saker sen blev de värre och värre. När Simon blev 16 så skulle han göra ett jobb åt några han skulle ta en väska och lämna den 1 timme därifrån, han satte sig i en taxi och började åka efter ca 20 minuter när dem precis skulle ut på motor vägen så stannade polisen taxin. Taxin frågade direkt Simon ifall han hade gjort något, Simon sa nej och han stannade in vid sidan. Polisen går ganska snabbt fram och säger till Simon att hoppa ut. Simon hoppar ut får handbojjor på sig, och polisen söker igenom väskan. I väskan hittade dem 2 skarp laddade pistol och 1 ak-47 samt 200 skott i flaskor. Han får åka in på stationen och blir förhörd, han blir dömd för grovt vapen brott, och hamnar i fängelse i 3 år. När han kom ut så började han arbeta ganska snabbt för komunen med att klippa gräs mattor efter ca 6 månader jobbande så ansökte han för ett annat jobb som var att jobba på en skola, där har han jobbat i 1 år och 5 månader men slutade nyligen nu är han arbetslös och flyttade till en annan stad för bättre möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp roliga scenarion, inte bryta regler. Inte lalliga scenarion roliga och seriösa kommer bidra med suntförnuft och inte bryta regeler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egen fördel man skall spela för att båda ska ha kul inte bara för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått alla unives regler. Ett exempel kan vara t.ex suntförnuft och det betyder att man skall tänka logiskt och att man ska använda logiska saker när man rpar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på många olika servrar som t.ex unive innan och ortenwave roleplay

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de skulle jag inte säga

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka