Accepterad TLR1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TLR1

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198292877286/

Ditt Hex-ID: 110000113d33fe6

Vad är din discord tagg? T L R#6837

Vem var det som bannade dig? Acke

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 43e.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad på grund av mitt dåliga beteende på servern där jag sköt mycket och inte rollspelade tillräckligt bra. Jag erkänner att mitt beteende var oacceptabelt och jag ångrar verkligen att jag inte gjorde mer för att rollspela på servern. Jag förstår nu att mitt beteende inte var rätt och att det kan ha förstört andra spelares upplevelse på servern. Jag skulle vilja be om ursäkt till alla som jag har skadat med mitt beteende och jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att ändra mitt beteende på servern. Jag inser nu att jag föll för grupptrycket och valde att skjuta mycket istället för att rollspela. Men nu är jag fast besluten att ändra mitt beteende och fokusera på att rollspela på servern. Jag hoppas att du kan ge mig en andra chans att bevisa att jag kan vara en positiv och respektfull medlem på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag deltog i rollspel på servern när det plötsligt uppstod en skottlossning vid crips hus. Vi var där och blev skjutna på, och mina vänner föreslog då att vi skulle attackera skjuta Crips. Jag var inte säker på om detta var den bästa lösningen och var tveksam till att delta i skottlossningen, men jag gjorde det ändå på grund av grupptrycket. Jag inser nu att mitt agerande inte var rätt och att jag borde ha tänkt mer på konsekvenserna av mina handlingar. Jag vill be om ursäkt för mitt deltagande i konflikten och lovar att jag ska göra mitt bästa för att inte hamna i en liknande situation igen. Jag älskar att spela på servern och jag uppskattar verkligen allt arbete som görs för att hålla servern rolig och trygg för alla. Jag skulle vilja be om en andra chans att visa att jag kan vara en positiv och respektfull medlem på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare ban och det var om powergaming men det var en felaktig ban och jag fick unban direkt nästan för att det var staffsen som det blev missförstånd emellan och allt löste sig genom att vi fick tillbaka allt och unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda att jag inte fall för grupp trycket och kanske skött mig genom att inte skjuta lika mycket och verkligen försöka rpa seriöst och utvecklat för jag är verkligen en bra rpare när jag väl försöker så om jag bara får 1 sista chans så kan jag bevisa detta till 100% jag lovar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte mer falla för grupp tryck och kommer inte skjuta lika mycket och kommer skjöta mig framöver till 100% för att vara en del av unives cummonity

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka