Nekad TKX_Leo | Medlem ansökning [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TKX_Leo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Lundgren

Vad är ditt discord namn? Leolundgren2012

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Elias Höglund.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ledare, Problemlösare och Smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias är uppväckts i Sundsvall han hade 2 föräldrar och båda dom var 40År gamla när dom fick Elias hade en svår uppväckts Med sina föräldrar för båda dom hade problem att äta för dom tycker dom var över vikt. SÅ Elias fick inte så mycket mat när han var liten. Elias vill verkligen bli rik För han har haft det så tufft när han var Unger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar med Respekt mot andra på serven och ser till att håla mig till servens riktlinjer. Jag strävar efter att håla en bra balans mellan spänning och respekt för allas rollspel upplevelse, vilket bidrar till ett hälsosamt och engagerande Community.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du ska göra det scenario så verkligt som mögligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag snodde en bil utan det personen har gjort nåt jag lärde mig att inte sno bilar utan anlednig.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Ja

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Betyder att om nån dödar mig utan nån anledning/Scenario. andra reglerna är cobait det arr on nån ska ta polisens uppmärksamhet. FearRP det betyder att om du är med i ett vapen hot ska du värna sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kollat på RP hela mitt liv tycker det ser jätte roligt ut och vill kunna spela.

Nekad.
Anledning:
Spelar på en annan svensk Rp server, outveckalt svar på frågan "Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka