Accepterad TKX_Leo | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TKX_Leo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Lundgren

Vad är ditt discord namn? Leolundgren2012

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Elias Höglund.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ledare, Problemlösare och Smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias hade en svår uppväckts med sina föräldrar. Elias föräldrar var alcolister och ibland blev han slagen av sina föräldrar. hans föräldrar gillade verkligen inte Elias och dom ville bara bli av med honom. Hans vänner tyckte jätte synd om Elias. Elias fick aldrig vara med sina kompisar för han vågade inte fråga hans föräldrar. Hans vänner ville bara att Elias fick en bra familj och skulle kunna vara med sina kompisar. Elias vänner ville typ bara ringa polisen och hoppas att han får en bra familj. Elias gillade verkligen sina föräldrar Och sina vänner så en dag kom inte Elias till skolan och då visste hans kompisar var nåt fel dom kunnde bara inte hålla det här inne så dom ringde polisen och hans föräldrar åkte fast så han trodde allt var hopplöst och sen ser Elias sin kompis och hans familj och dom går upp till han och frågar om han vill bo med oss och han sa ja för han hade ingen stans att bo/leva han bor där några veckor och sen så säger Elias till sig själv och tänker att han ska aldrig bli som hans föräldrar så han bestämmer sig att försöka bil så rik så han bara kan han hoppas verkligen att han kan bli rik det här var allt för mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Långdragna scenario där alla har roligt och alla får vara med. kommer säga ja till typ alla scenario att RPN kan gå upp och neråt. alltså kommer jag inte säga nej till scenario som även jag tycker är tråkiga men som nån annan tycker är roliga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska tänka på att motpartnern också ska ha roligt T.EX. om jag blir stoppad av polisen så ska jag bara inte köra iväg jag måste göra det bästa med scenariot och ksk stan ta böter och köra vidare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag snodde en bil utan det personen har gjort nåt jag lärde mig att inte sno bilar utan anlednig.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Betyder att om nån dödar mig utan nån anledning/Scenario. andra reglerna är cobait det arr on nån ska ta polisens uppmärksamhet. FearRP det betyder att om du är med i ett vapen hot ska du värna sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kollat på RP hela mitt liv tycker det ser jätte roligt ut och vill kunna spela.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka