Accepterad tkob020405 | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tkob020405

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Användarnamn: tkob020405

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198387622334/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: kevinjonsson86

Vad är din discord tagg? kevinjonsson86#9709

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde lite för fort genom stan kanske 20 km mer än speed limit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte ifrån kläd butiken vid polis stationen sen åkte jag kanske i 80 eller 90 utanför på broms grejerna sen åkte jag till höger till bensin stationen och där blev jag bannad och såg inga poliser på stationen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. dem råkade inte banna mig alltså tog fel person utan dem tyckte väll att det var jag som försökte få snuten efter mig men det var inte hela tanken dem har väll bättre saker för sig än att stoppa mig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad men det är felaktiga bannar jag har fått så dem har tagit bort dem efter en halv timme

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte köra utanför polis stationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer köra på motorvägen istället för inne i stan

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka