Nekad TKK | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TKK

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad heter du på discord? .tkk.

Vad är ditt Hex:ID 1100001454e3c5c

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 17 - 22
Tisdag 14 - 22
Onsdag 15 - 22
Torsdag 14 - 22
Fredag 16 - 01 om jag inte gör annat
Lördag 12 - 01 om jag inte gör annat
Söndag 12 - 23 om jag inte gör annat

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen sommarn 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1225528887568633917/1226271938486206565/image.png?ex=662429bd&is=6611b4bd&hm=f0ff57f4d7046d73d3d114cadf9c0c86fdff052ec72951ea23630c790a3fd99c&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har huvudsakligen som uppgift att upprätthålla ordningen inne på servern genom att bestraffa med SV-bans, kicks och så vidare vid regelbrott.
Detta i huvudsyfte för att gynna och effektivisera staffsens arbete. Med servervakter blir staffs arbete lite lättare.
En servervakt har oemotsagt givetvis en plikt till att följa reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att effektivisera staffs arbete.
Jag vill främja serverns positiva aspekt genom att avyttra lallare och liknade oseriösa spelare från servern.
Med detta sagt skulle jag uppskatta att bli given ansvarighetet som tillkommer som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ett fenomen som kan uppstå vid olika tillfällen. Det innebär utnyttjning av sin ställning eller position för att ge egen vinning. I detta fall kan ett exempel vara att som servervakt revivea vid förlorat scenario.

Abuse är ett liknande ting till korruption och kan på många sätt jämföras och liknas vid korruption. På Svenska översatt till missbrukning är detta något som kan förekomma bland servervakter. Dess innebörd hörs i namnet, "missbruk". Ett exempel kan vara att använda toggleid i scenarion för att även här få egen vinning.

Vidare till muntlig intervju! du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars kommer den att automatiskt bli nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning: I
nte tagit intervjun på 48timmar.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka