Nekad Tjuven7904 | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjuven7904

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198896529211/

Ditt Hex-ID: 110000137ce3f3b

Vad är din discord tagg? Tjuven#7339

Vem var det som bannade dig? Shoobre

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem bannade mig för dem felen jag gjorde. Jag gjorde ganska allvarliga fel eller allvarliga vet jag inte med enligt dem tyckte de att jag gjorde ganska mycket fel. Dem förstod det inte riktigt från min sida hur det verkligen var, från min sida var det ganska rörigt rent ut sagt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng satt deffade i vår gäng vc och rpa, folk jagade oss och började skjuta mot oss (1 bil) sen när dem insåg att vi var ganska många så hämta de rätt många fler bilar typ runt 3 bilar till. Min kompis sköt från vårt tak alltså crips huset mot 1 människa, jag bara hörde skotten och drog dit sen när jag körde dit så blir jag skjuten när jag åker i min bil och inte har gjort något mot personen sedan väljer jag att hoppa ut och skjuta tillbaka utanför vårat gäng hus vid baksidan sen så gjorde jag det största felet jag kunde gjort och ångra det rejält. Jag döda han och bestämde mig för att gå fram och loota han vilket jag ångra rejält. Det var sista människan där och vi kände att vi hade kontrollerat området då det var exakt vid vårt gäng hus . Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var fel från bådas sida. Staffen skulle ge mig blacklist och hota mig med en varning för jag loota han vid ett så sagt okontrollerat ställe. Jag hade såklart inte blivit bannad om jag inte hade lootat han. + han tog ett ärende som var ett kriminellt ärende. Sen banna han mig för mild suntförnuft och powergaming som jag inte vet varför.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad någon gång tidigare på Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att loota han och tagit med han in till gänghuset och lootat han där eller bara skitit i att loota han. Jag vet att detta var ett fel av mig men jag tycker också det var fel av staffen som bannar mig och sa att jag skulle få blacklist för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig extremt mycket nu och läst igenom reglerna så jag verkligen vet vad jag kan göra bättre till nästa gång. Det jag hade gjort annorlunda var att jag hade kunnat bära iväg han till vårt hus istället.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag + att jag förstår att det är störigt för er och kommer inte göra det. Ha en fortsatt bra natt. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka