Accepterad Tjusiga | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjusiga

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville.

Vad är ditt discord namn? 𝒮𝓅𝒶𝓇𝓋𝑒𝓃#2260

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Begnt-Olov Hedlund föddes 1973-01-12 i en liten stad som heter Storvik, där han växte upp och gick i skola, på gymnasiet gick han biltransportlinjen och efter 6 år började han jobba som de flesta andra. men när han var 20
så först ville han flytta till en större stad så han var upptagen med att flytta och när han var borta från sin familj flyttade han till en stad som heter Linköping han gillade det inte så mycket han valde att flytta till en stor stad. unive när han flyttade till unive ville han ha ett jobb han tänkte på polisen men tyckte det var för farligt så han såg en annons för räddningstjänsten så insåg han att det yrket var perfekt jag har redan B - och C . Kort så han ringde till sin familj och berättade de var lite skeptiska i början men tyckte att det lät som en bra idé den kvällen. var han lite orolig eftersom han tänkte för mycket på farorna med jobbet. När han vaknade dagen efter gick han till brandkåren och frågade om han fick ta en intervju. Han tog en intervju och fick jobbet snabbt så insåg Begnt-Olov att Räddningstjänsten inte alls var rätt jobb och han insåg att han verkligen inte passar in i staden. Han väljer då att flytta tillbaka till en gammal stad han bodde i Unive där han jobbade som polisassistent tidigare. Vi får se hur det går!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rolig seriös rollspel, Roliga scenario med socialt rollspelande med andra personer. Jag kan bidra med roligt rollspel samt rollspel på en hög nivå. Jag har spelat fivem sedan 2020 Jag kan bidra med alla mina erfarenheter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för makt och pengar. Det betyder att man spelar för makt pengar, Som kriminell kan det vara vapen & Att vinna scenarion, Man kan kalla det powergaming % 2. Men jag gillar att kalla det motpartens vinst i ett scenario?.

Hur hittade du Unive? FiveM listan & Youtube, Twitch.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka