Accepterad Tjusiga | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tjusiga

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Tjusiga#2260.

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isac Larsson 25År gammal bott i staden sedan 2022. Han kommit tillbaka för att bli medborgare i staden igen. Han har en storebrorsa som heter Felix larsson som bor i staden med mig och ända sedan vi varit unga har vi hållit ihop och alltid hittat på roliga saker som unga våra föräldrar dog i en bil olycka år 2019. Våran mamma var 7måndaer gravid under krocken. Barnet dog men Felix & Isac var hemma och polis kom hem och gav dom de tragiska nyheter men de flyttade in till staden Unive. Felix flyttade hit i slutet av 2020. Och Isac 2022. Sedan dess har de alltid hållit ihop och tjärnat pengar i staden och jobbat med olika jobb samt kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och sociala scenarion med hög rp nivå. Jag kan bidra med alla mina erfarenheter inom RP jag har rollspelat sedan 2020. Så jag har mycket att bidra med till servern social rp roliga och seriösa rollspels scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte måste vinna i varje scenario.

Hur hittade du Unive? Youtube, FiveM, Listan.

Godkänd efter muntlig intverju, Välkommen till Unive!

Tillbaka