Nekad Tjusiga | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjusiga

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville.

Vad heter du på discord? 𝒮𝓅𝒶𝓇𝓋𝑒𝓃#2260

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivet. jag vaknar upp äter frukost går till skolan slutar vid typ 11:00 Varje dag, Sedan går jag hem och sätter mig vid datorn och kollar youtube och spelar FiveM. Ibland går jag ut med vänner när jag får tid ifrån FiveM eller är med familj. Jag brukar spendera 85% Av tiden på FiveM Resten kan gå över till Familj, Vänner, Eller något viktigt som måste göras. Men annars är det min dagliga aktivitet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i över en månad snart varit medlem har 2022 & 2021 förut. Min medlem bara försvann pågrund av mitt telefon nummer? Men annars skulle det varit över en månad nu, varit det i över en månad förut.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1083495944881967377/1090272572442169357/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har som uppgift att kunna styra upp RPn i sin omgivning. servervakt är en person som hjälper server och staffs han kickar eller bannar lallare eller folk som gör ett regelbrott. Till exempel om någon RDM:ar på trygghansa skulle jag ta klipp sv banna han och kontakta staff för att de ska kunna förlänga personens ban. Eller om någon skulle skrika och inte bete sig skulle jag kicka personen och skriv som anledning bete dig. Jag tror att om en ny spelare får en kick så lär han säg mycket av det och vet till nästa gång att kanske inte göra om de. Så helt enkelt jag vill bli servervakt för att utveckla rp på servern och mer scenarion.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt för att kunna vara med att göra Unive till en bättre plats. Jag vill kunna underlätta för staffs och kunna hålla servern ren på massa regelbrott. Jag skulle vilja bli servervakt för att kunna banna människor som inte kan hålla sig till serverns regler då jag möter på sånna människor hela tiden och istället för att behöva hoppa support eller göra en report så kan jag lösa detta själv med antingen en sv ban eller kick beror på vad som krävs satt staffsen kan fort sätta speca rån eller stora senarion istället för att behöva komma till min report och behöva ta dom återgärder som behövs.
(altså vill jag underlätta så mycket som möjligt för staffsen och själv klart göra Unive till en bättre plats)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption & abuse. korruption, Att inte göra staff abrete och bara använda / Abusa sina perms för eget förbruk och bara göra saker för sig själv och inte göra något riktigt arbete. abuse, Att Tillexempelvis spawna in saker banna/kicka folk utan anledning ressa sig själv och göra saker man inte får göra inprinsip. Kort sammanfattning "korruption och abuse"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka