Nekad Tjusiga | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjusiga

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? Tjusiga#2260

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att gå till skolan 08:00 Sedan gå hem 12:00 och sätta mig vid datorn och spela ibland går jag till gymmet eller går ut med vänner eller familj. Annars spelar jag från typ 13:00 till 00:00 Oftast och rollspelar på unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem igår senast. Sedan har jag varit medlem på univetidigare på en annan discord sedan 2021 som blivit hackad av fivem moddare.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1083495944881967377/1083583198493167746/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ansvarar för att övervaka andra spelare för att se till att reglerna följs. De ser till att spelarna håller sig till reglerna. En servervakt kan också svara på spelares frågor och lösa eventuella koflikter samt förmedla vidare problem till högre uppsata som staffs ifall det krävs. En servervakt kan också dela ut påföljder detta kan vara en tillfällig avstängning, en varning eller en permanent ban om en spelare inte följer reglerna. En servervakt ska också se till att alla spelare kan ta del av en njutbar speluplevelse utan lall eller regelbrott. För att sammanfatta så har en servervakt en viktig roll i att hjälpa folk med ärenden samt se till att regelbrytare får åtgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag ser det som en chans att pröva något nytt som jag varit sugen på att pröva. Jag ser det som en möjlighet att bidra med mina kunskaper och erfarenheter så att folk kan lär sig något nytt om rp. Jag är en seriös person som har goda erfarenheter inom rp och har hållit på med det ett väldigt bra tag. Jag vill gör skillnad på servern och se till att alla kan ta del av rolig rp samt seriösa scenarion. Detta genom att svara på ärenden hjälpa spelare samt dela ut åtgärder till lallare samt regelbrytare. Jag vill göra positiv påverkan på servern och därför känner jag att servervakt passar perfekt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är att man inte gör arbetet en servervakt har eller abusar sina perms till att ge sig själv saker eller banna folk utan anledning korruption kan vara att inte göra arbete och bara använda sina perms till missbruk åt sig själv och inte anse att banna folk eller något sånt. Kan skriva med skicka till mig i pm.

du hade en bra ansökan men du måste va medlem i minst 1 månad för att få bli servervakt, nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka