Nekad tjotjod231d | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjotjod231d

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? wikke0728

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2010

Berätta om din karaktär. hej mitt namn är viktor andersson på min karaktär jo så här han vill flyt till en känd stad som har namnet unive för han har hört mycket gott om den staden å nu holler han på att skriva på paper för att han ska kuna få ett boende där jo men han har haft en bra uppväxt han hade de bra hemma bra i skola å måde bra han hade många vänner han va mycket ute å va me vänner för han älskade å va me vänner å va utte de va de bästa han viste han skulle vilja bli billförsäljare när han vart runt 19 å skaffa ett körkort å ett hus å en bill men han hade tänkt att på kvar ett tag oss sina föräldrar å jobb på ett jobb å käna lite pengar så han kan köpa en legenhet å kuna betala hyra å så vidare han är 18 år gammal så han bor kvar oss sina föräldrar för att han ska kuna få en stadig å bra ekolomi inan han ger sig utt på vuxsen livet han gick på gumnase han gick ford men han har presis tagit stodenten så nu jobbar han på en värksad ett litet tag typ i ett år till då han ska få pengar till han ska flyta men just nu går de bra på jobbet men han mår bra å är glad för de mäst han börjar få en bra ekolomi redan så han är vädligt glad att han kan flytt äne titigare så långt har han kommit en så länge

Vad kan du bidra med till serverns RP? jo me en bra rp social å en bra rp på en hög nivå då jag har erdarenheter inom rp å kan alla regler uttan till + jag har läst alla regler på unive inana jag ansökte till medlem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo om polis ska storma ett gäng hus men då vet gänget som blir stormat att de blir väldigt dålig rp om dom vinner sicargot så då kan dom göra så poliser vinner de sinagot för rps skull för olika andlednigar kanse

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja har läst varända än vi kan ta rdm jo de är en väldigt bra regel man får inte om några omständerheter döda någon andlednig å sän kan vi ta sunförnuft jo de har en oskriven regel som tillhör en pungt i alla regler en ganska änkel lågist tänkade

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat på servrar men hade två tusen timmar på mit föra steam konto som vart heckad men har gjort ett nyt konto å köpt gta så har typ 600 timmar på de

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de är bra för mig

Nekad.
Anledning:
Du måsta vänta 1 vecka efter pban.

Du får ansöka igen 23/7 Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka