Nekad tjotjod231d | Ban Överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjotjod231d

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108792422/

Ditt Hex-ID: 110000144752066

Vad är din discord tagg? wikke0728

Vem var det som bannade dig? 9bit

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tja tja mit namn är viktor å så här är de jag har blivit bannad som jag har förstålese för å jag vet mitt fel vad jag gjorde för fel å jag ågrar mig för jag körde i 120 km/h istället för 80 de va dumt av mig men har en andlednig varför de förekomm de va för min vän hålde på att blöda utt de va vilken minut som helts men jag gjorde fel å ograr mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tja tja mit namn är viktor å så här är de jag har blivit bannad som jag har förstålese för å jag vet mitt fel vad jag gjorde för fel å jag ågrar mig för jag körde i 120 km/h istället för 80 de va dumt av mig men har en andlednig varför de förekomm de va för min vän hålde på att blöda utt de va vilken minut som helts men jag gjorde fel å ograr mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de va rätt då jag körde för fort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt förnuft å nåt till

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte köra så som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Efter det du skrivit till mig i pm och med den attityden vet jag inte riktigt ifall du faktiskt insett ditt misstag eller inte, utveckla din överklagan så att jag faktiskt kan se att du insett ditt fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka