Nekad Tjotjobror | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjotjobror

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? tjotjobror_1337

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran karlsson. Han är född den 25 maj 1997 på Karolinska sjukhuset i Solna. Hans föräldrar heter Johan och Tessan, han har inga syskon. Göran hade en trygg uppväxt och har en bra relation till sina föräldrar som nu bor i Spanien. Medans Göran flyttade in hos en polare i staden Unive. Efter gymnasiet började Göran att jobba på Postnord då han var väldigt trött på skolan ,men Postnord är inte dröm jobbet då Göran har ett väldigt stor intresse i bilar och vill jobba som mekaniker en vacker dag. Som person är Göran glad, snäll och är en person som man kan lita på. Han har bilar och mat som intressen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarion och bra RP på servern genom att bidra med mycket social och seriös rp med andra rollspelare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att motparten också ska få vinna i scenarion, eftersom det blir väldans tråkigt för motparten om de alltid skulle förlora i scenarion, t.ex varje gång när man blir stoppad av polisen så åker man alltid iväg för att inte få böter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla servern regler och här kommer några exempel. Copbait= Copbait är när man försöker få polisens uppmärksamhet. FearRP= att du inte bry dig om ditt liv t.ex du har en pistol riktad på dig men du tar upp din egna pistol och skjuter dom som rikta på dig. VDM= att du använder din bil som ett vapen. NLR= Att du kommer ihåg saker som hände när du dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har haft medlem tidigare och började med rp i mitten av 2022

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? haft medlem tidigare och Rpat relativt mycket på servern

Nekad.
Anledning: vill att du utvecklar och berättar mer om din karaktär!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka