Accepterad Tjotjobror | Medlem ansökning [Badinbed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjotjobror

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? tjotjobror_1337

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran karlsson. Han är född den 25 maj 1997 på Karolinska sjukhuset i Solna. Som liten hade Göran en trygg uppväxt och har en bra relation till sina föräldrar , Göran hade även stora drömmar om att bli basket proffs men när han var 14 gick allt åt skogen då han fick en rejäl knä skada som skulle följa med han resten av livet. När Göran gick ur gymnasiet så var han riktigt skol trött och börja jobba på Postnord men han var inte riktigt nöjd med Postnord utan hans dröm jobb var mekaniker Göran hade ett väldigt stort bil intresse. Efter 5 månader på Postnord gick Göran in i vägen och blev deprimerad. I 3 månader hade inte Göran kontakt med någon utan för data spel, under de 3 månaderna hade göran hitta en kompis via data spel. De spelade dag ut och dag in och en dag frågade han nya kompis som hete Igor om dom skulle mötas irl, Göran sa ja och 2 måndader efter de träffades för första gången bor de nu i staden Unive och här har de stora planer. Igor och Göran vill öppna en egen bil verkstad där man ska kunna lag och pimpa bilar för riktigt bra priser. I nuläget håller de på att hitta lokaler för deras verkstad och Göran har aldrig mått bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarion och bra RP på servern genom att bidra med mycket social och seriös rp med andra rollspelare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att motparten också ska få vinna i scenarion, eftersom det blir väldans tråkigt för motparten om de alltid skulle förlora i scenarion, t.ex varje gång när man blir stoppad av polisen så åker man alltid iväg för att inte få böter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla servern regler och här kommer några exempel. Copbait= Copbait är när man försöker få polisens uppmärksamhet. FearRP= att du inte bry dig om ditt liv t.ex du har en pistol riktad på dig men du tar upp din egna pistol och skjuter dom som rikta på dig. VDM= att du använder din bil som ett vapen. NLR= Att du kommer ihåg saker som hände när du dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har haft medlem tidigare och började med rp i mitten av 2022

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? haft medlem tidigare och Rpat relativt mycket på servern

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka