Accepterad Tjorvas05 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjorvas05

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? Tjorvas

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Rami Talvasko är född 1998 I Turku Finland men redan när Rami var 1 år gammal flyttade hans familj till Täby sverige med Finlands färjan. Hans farsa Jarmo Talvasko startade upp ett mekaniker företag så vid ung ålder så fick Rami kolla på och hjälpa till då och då I hans pappas företag. När Rami var 6 år började han Drakskeppsskolan I täby. Rami var inte så bra I skolan så han fick extra hjälp som gjorde så han inte var så självsäker med sig själv. Vid 15 års åldern var det dags att välja gymnasium. Han hade inte så många val då hans merit var väldigt låg men tillslut kom han in I fordon I yrkesgymnaiset I täby. När han började gymnasiet så blev han vän med Josef och Abdi. Han blev väldigt nära vänner med dom. Men det han inte visste var att de skulle leda han in I en mörk och lång väg in I kriminaliteten. När Rami var 17 år gammal så började han med grövre saker som inbrott och drog försäljning han fick allt han behövde av ett gäng som Josef och Abdi var springisar för och efter ett par spring ärenden var han också en av dom. Men efter en kort stund så började Jarmo, Ramis farsa märka att något annerlunda händer med Rami. Jarmo började undersöka vad som händer och vad rami håller på med. Efter ett misslyckat inbrott så blir Rami och Josef tagna av polisen. Jarmo får se sin son åka hem I en polisbil. Tillslut fick Jarmo nog med Ramis skit och kastade ut han vid 18 års åldern. Rami var arbetslös och hemlös då kom Josef fram till honom och sa. -Ey, Rami jag har stora planer för framtiden. Han tog upp Rami I hans lägenhet och visade sin stash, I stashen fanns det två glocks och en uzi samt knar och annat. Men då sa Josef. - Det här är bara början av det som kommer. Och gav Rami en glock. Sen dess har Rami och Josef gjort mycket. De har tagit sig långt och jobbat konstant men en dag när de skulle ta ut ett par golare så backstabbar Josef rami och säger -Rami tyävrr men du är bara ett hinder för mig, och skjuter han I benet. Sen dess har Rami jobbat ensam för mestadels men han hittar alltid nya polare men det varar inte länge då Rami inte kan lita på någon sen incedenten med Josef

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle säga att det jag kan bidra med på servern är att skapa roliga/spännande scenarion där man kan bjuda in alla. tex att ordna drift events, eller streetrace där man kanske kan vinna nån drift bil eller något sånt, även skulle jag säga att jag är väldigt social av mig och jag gillar att prata med nya människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att bjuda in spelarna i scenariot och göra det roligt för alla partner, T.ex ifall man skulle bli stannad av polisen och man t.ex har saker på sig som man inte ska ha så kan man låta polisen gripa en istället för att bara köra iväg, Enligt mig blir det roligare för polisen för då får dom mer arbete att göra. Samt att man ej behöver bry sig om materiella saker

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM är när man dödar någon utan någon giltlig anledning, Fear RP är när man ej värnar om sitt liv exempelvis ifall man skulle bli gisslan vid ett rån att man inte värderar sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det skulle jag nog säga att jag har. har tidigare kört på massor olika med servrar, har kört allt möjligt ifrån polis till ambulans, till kriminell så har fått smaka på lite allt möjligt. Har kört RP ungefär i 3 år med små mellanrum på strikta whitelistade servrar men även har jag kört här i ungefär lite mer än 1 år men känner att jag vill satsa all in

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka