Accepterad Tjorvas05 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tjorvas05

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199316400825/

Ditt Hex-ID: 110000150d4fab9

Vad är din discord tagg? Tjorvas#3242

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För akam antar såg det som en annan synpunkt fast jag har haft kontakt med philip och skrev det här I Philip320 — Idag 05:03 alltså om en civil befinner sig vid ett uppenbart gängkrig då är det deras fel om de blir skjutna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var ett stort gäng krig ungefär 20-30 pers och jag och bengt och melody satt i en bil och vi skulle åka ut ifrån huset för det var skott lossning Lost MC sköt ifrån berg osv vi valde sedan att åka upp på bergert och försöka döda dom, när vi åker ut så står det en kille mitt vid korsningen och säger ingeting det är rätt uppenbart att det skjutes extremt mycket, jag väljer sedan att skjuta han p.g.a min karaktär inte vet ifall han är med i lost mc eller inte efter det så står jag bakom en bil och gömmer mig och efter det så blir jag bannad i 20 dagar, i reflex så lägger jag ut i los reyes gruppen bilden och skriver frågetecken efter det så blir jag kickad ifrån discorden och jag alla mina roller i unive discorden försvinner

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att det är en felaktig ban pågrund av det är rätt uppenbart att det är stort gäng krig där samt att det skjuts till höger och vänster och det är inte mitt fel att det är någon oskyldig människa på plats och det är inte mitt ansvar att ta reda på vem det är för det är ett stort krig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet inte faktiskt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Grejen är så här som jag har sagt tidigare det är lite svårt för mig o avgöra i ett scenario vilka som är vilka den oskyldiga människan hade lika gärna kunna varit någon från Lost Mc och att han befinner sig på ett ställe där det skjuts extremt mycket det kan jag inte besvara på, Och är det så realistiskt att vara vid en plats där det är uppenbart krig man är en vanlig människa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt jag kan inte avgöra vilka som är vilka när dom har olika kläder på sig och inte har sin väst på sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka