Accepterad tjorren1 | Medlem ansökning [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjorren1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tjorren1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Jemteborn

Vad är ditt discord namn? tjorren1#7971

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007

Berätta om din karaktär. 1999-07-01,
Filip är uppvuxen i Östersund men gick i gymnasiet i Los Santos. Filip tyckte om Los Santos så han ville bo kvar där, han fick snabbt jobb som reporter så han kan försörja sig själv.

Personlighet: Filip är en person som har lätt för sig att lära känna nya kompisar efter som att han är så öppen av sig, och han vill alltid hjälpa till. Han är väldigt lugn som person han försöker aldrig hetsa upp jobbiga situationer. Vilket också kan vara dåligt eftersom att det kan leda till att han blandar sig i något som inte har med han att göra.

Utblidning: Filip har gjort lite olika utblidningar och har testat på lite grejer. En sak han har testat på är bilens framtid vilket har varit en av hans stora intressen under sin utbildning och det är också en stor på verkan till att han också flyttade till Los Santos för att lära sig om deras bil utveckling tex hur bilarna ska vara mer miljövänlig vilket Filip är jätteintresserad av.

Intressen: Filip älskar bilar och motorer och att få hålla på med bilar. Han gick även fordon på gymnasiet i Los Santos för att han ville lära sig mer om den Amerikanska bilbranschen. Stora delar av barndomen har det varit mycket gaming på fridtiden för att man får lära känna nya människor och få nya vänner. Spel som Filip är mycket intresserad av är ett spel som heter Counter Strike, det har varit det spelet Filip mest har spelat under sin barndom men det har också varit en del Minecraft. Filip gillar att spela fotboll och andra utomhus aktiviteter speciellt dom där man är flera, sen på vintern så är utomhus hockey något som Filip gillar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är inte den som har mest erfarenhet av RP men jag skulle gärna vilja lära mig, Men det är väl kul att få prata med folk som man aldrig har pratat med sen så får jag hjälp av några kompisar om det skulle vara något problem så jag lär mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört mycket gott om denna server från mina vänner och jag ser att det är väldigt många som är inne och spelar på dagarna. Sen så är det bra att ni har olika bilaffärer för olika prisklasser tex att det finns bilar som är lite dyrare och vissa för lite lägre pris.

Hur hittade du Unive? Körde mycket med en streamer som körde cs innan (drobz1) men som gick över till Unive så jag testade och jag fastnade för det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska bli bättre på RP och få mer erfarenheter. Sen så kan det också vara skönt att komma vidare från GTA V efter ett par timmar spelade :) så man får testa något nytt. Sen inom Unive kommer jag att göra nya karaktärer så jag kan testa olika jobb och se vilket som passar mig mest.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära mig mer om RP, skaffa nya vänner och så vill jag se vad servern kan erbjuda mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka