Accepterad Tjokutten | Medlem ansökning [Shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjokutten

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Shaoket

Vad är ditt discord namn? Tjokutten#4514

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Hans namn är Abdi Momo . Abdi Momo är en nyinflyttad per son i unive staden. Han föddes på landet i Sverige. Han hade en hyfsat tuff uppväxt. sen han behövde flytta in till staden för att hans föräldrar hamnade i fängelset för de hade gjort något olagligt. Och då lärde sig Abdi hur man tjänar pengar olagligt i staden. Detta utnyttjade han ett tag tills han hade tillräckligt med pengar för att ta sig in till unive staden och leva ett normalt och simpelt liv utan att behöva oroa sig ekonomiskt. Han bor på mottelet i unive staden och hans vän Ludvig Strömberg köpte han ett fint rum där samt en fin bil! Abdi är en glad person som gillar att umgås med folk och att köra bil och ha kul. Han må vara glad men han kan bli arg också och kan vara ytterst aggresiv. Som sagt han har intressen som att köpa bilar, trimma bilar och fixa bilar. Han gillar även att köra till den lokala crossbanan och köra sin cross. Han har ju nämligen ett SM i crosskörning. Han har en bror som dog av ett gäng och nu ska han göra hämd mot gänget som sköt honom. Och nu ska han börja ett annat liv i unive staden. Han var ute med sin familj alltid och slösade tid på me dom och var snäll mot sin föräldrar Och han älskade och spela Gta med sin dator och hans mamma gjorde alltid spaggeti elr ris elr Pasta han tyckte om din mammas mat jätte mkt asså han älskade de och allt sen Hade han moped en flickvän och hans flickvän lämnade honom för han var me i ett krig och skada sitt arm så han flickvän gillar it han och hans flickvän ville ba ha han för sina pengar sen så gick han och hämta en riktig och skaffa ett job sen han blev rik och allt han hade ett miljonär hus med sin andra flickvän som var mycket snällare den förra sen så gick han med sin flickvän t ett annat land som heter Frankrike sen så gick dom t dubai och skaffa ett liv där och hade kul och dom hade fått ett barn som heter Adam och han var söt och sen så skaffade hela familjen ett bra liv känna mkt pengar varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå. Jag har lärt mig alla regler och jag kommer inte att lalla runt på servern. Har sätt många personer på Unive i tex piren som lallar och bryter moit reglerna som vi har på Unive och en sån person är jag inte. Jag ska göra allt för att stanna kvar på denna server och vara så aktiv jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte vinna alla scenarion för att det ska vara roligt. Man måste inte vinna hela tiden man måste också låta alla att få en chans att vinna.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar sa att jag skulle testa Unive och så såg jag på sociala medier tex TikTok på videor där dom spelade Unive och de såg roligt ut så jag testade de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka