Nekad Tjokutten | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjokutten

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405964889/

Ditt Hex-ID: 1100001562b9e59

Vad är din discord tagg? Shlusket#4514

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 4 dgr (Nu är de 1 dag och 9 tim kvar)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230324_144803.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att jag har gjort ett regel brott inom Unives regler och jag måste kunna följa dom men de gjorde jag inte och då valde staffen att banna mig och de är helt rätt utav staffen så att jag kan lära mig och inte göra om för de jag gjorde va jätte dumt utav mig och de kmr inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i min polisbil och skulle åka på ett larm. På väg ditt så körde jag lite väll snabbt så jag kunde inte bromsa så jag körde in i minns inte exakt men tror de va 2 personer. Istället för att stanna så fortsatt jag till larmet där de behövde flera enheter. När jag kom till platsen och skulle hjälpa till så fick jag en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det vart inte en felaktig ban eftersom att jag begick ett regelbrott och gjorde fel vilket jag erkände och står för. Men jag står inte för att jag gjorde rätt eller att det var ett smart val att göra. För jag vet att jag kan bättre än så och vet att jag personligen kan rp:a bättre än vad jag gjorde i det scenariot. Det är därför jag gör denna ansökan eftersom att jag vill visa att jag kan bete mig bättre än vad jag gjorde i det scenariot och att jag har insätt att det jag gjorde var otroligt dumt gjort och vill visa att det inte kommer att ske igen. De va också jätte dumt utav mig att inte titta om jag har voice changern på eller inte då jag har två karaktärer en med kort ped och då använder jag inte voice changer för att jag rpar som en mindre årig och sen när jag skulle byta karaktär så tog jag bara spawnmenu och sen glömde jag sätte på min voice changer. Jag lovar att jag kommer hålla kol på detta mycket mer

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 19 gånger men tyvärr minns jag inte vrf jag blev de. Men mest utav bannsen är små bans som som jag inte har gjort om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var inget svårt eller komplicerad jag hade kunnat göra annorlunda i detta scenariot utan jag hade kunnat köra på ett mycket säkrare sätt och tänka på trafik rpn och jag måste hålla kol på om jag har voice changern på eller inte. Detta kommer aldrig att hända igen och jag ber så mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag definitivt.
Jag har lärt mig att det viktigaste på denna servern och i detta spelet inte alltid bara köra det snabbaste man kan utan att det viktigaste är att man följer reglerna så att scenariorna som man är med i blir roliga för alla och att andra inte förlorar på att jag gör något dumt som bryter mot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka