Accepterad Tjokutten | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tjokutten

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? shaoket

Vad heter du på discord? Tjokutten

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig är för att jag vill hjälpa till servern och alla underbara medlemmar på unive. Jag är inte rädd för att fråga om hjälp och jag kommer att hjälpa folk så gott jag kan. Jag vill också underlätta för Helper, mod, sr.mod och så vidare. Jag har fler talls vänner som är staffs och vänner som har varit de förr och dom har sagt att det är jätte roligt att vara det och dom tipsade mig att om jag va intresserad utav att vara staff så skulle jag ansöka till MA sen jobba mig upp till Helper och så vidare. Jag vill utveckla rpn allr vad jag kan så att alla icke medlemmar vill komma till servern och rpa men dom måste det klart kunna reglerna för att sedan vara bra rpare på servern istället för lallare eller något liknande som bryter mot reglerna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välje mig för att jag är kompetent och för att jag har lärt mig väldigt mycket om rollen och jag tror verkligen att jag kommer att kunna hantera det bra. Jag är väldrigt mogen och har absolut ingen problem med att prata med folk för att jag är inte blyg och desutom gillar jag att lära känna nya personer och prata med dom om olika saker. Just nu i sommarlovet har jag mycket tid att läsa tex ansökningar och ta intervjuer med folk och jag börjar skolan lite senare än alla andra så om jag blir MA kommer jag verkligen att lägga min tid på att arbeta med allt. Jag är även bra på att göra så att folk fattar att detta är en bra servern med ett gott team och jag kommer att vara jätte aktiv på forumet och ska alltid vara lugn så att allt blir bra och rätt gjort.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid vara trevlig när man snackar med folk eller skriver, man ska också alltid bemöta personer snällt hjälpful och att man ska bemöta alla icke medlemmar som att det vore en vanlig person. Man ska alltid vara positiv och ha respekt mot alla.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man kan alla unive grundregler och man ska alltid vara stolt utav att ha medlems rollen och vara en förebild för alla icke medlemmar så att det blir sugna på att bli medlem för att utveckla sitt rp på unive tex som att skaffa ett bra jobb ler någont liknande.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav man ska ha på unive för att bli medlem är att kunna alla unive grundregler och kunna rpa med en bra och fin rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Största ansvaret är väll att hålla kol på alla ansökningar och kolla om folk sitter i väntrum, sen hålla kol på vad folk behöver hjälp med IG när dom gör /report eller /help. Kommer även att speca mycket för att hålla kol så att ingen bryter mot reglerna och så att det inte ligger massor trasiga bilar på gatorna så att jag kan dva dom.

Hur ser din aktivitetet ut?
Måndag 13:00-05:30
Tisdag 13:00-05:30
Onsdag 13:00-05:30
Torsdag 13:00-05:30
Fredag 13:00-05:30
Lördag 13:00-05:30
Söndag 13:00-05:30
Det beror också helt på om jag blir för trött på natten men dom senaste dagarna har det iallafall sätt ut så där.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

++++++rep en killa som kommer hjjälpa servern otroligt mycket som medlemsaps ansvarig så han förtjänar en chans

+rep mogen grabb och verkar kunna sina grejer och jag tror nog hannförkännar en chans

+rep mogen grabb som verkligen vill ge ett försök som MA, Förtjänar en chans att visa vad han går för

Tillbaka