Nekad tjokatt_123 | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjokatt_123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021207233/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? RS7#7422

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Abu Jabril och är 18 år och flyttade nyligen in till Unive med min familj som är min pappa och min brorsa. Alla vi kommer från Eritrea. Jag har bott i Eritrea hela mitt liv och flyttade eftersom jag blev mobbad för att jag var fattig och var spinkig. Men ända sen jag flyttade till Unive har min dröm varit att bli jätte stark med massa muskler och att ha massa pengar till mig och dessutom till att hjälpa fattiga barn i Afrika. Just nu jobbar jag som gruvarbetare men funderar på att byta jobb. Mina intressen är fotboll, tv-spel, styrke träning och att springa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag RP:AR bra jag vet vad suntförnuft innebär och jag kan alla logiska regler som VDM RDM COMBAIT osv och jag ska bidra med så bra rp till servern kan många regler inom fivem roleplay speciellt Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att hjälpa nya personer med att skaffa jobb kanske ge de nybörjar pengar till att köpa någon nybörjar bil och jag kommer bidra med bra och seriös RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror det innebär att du inte bara skjuter gisslan i ett senario att du även låter gisslan få lite tid som att du kanske dödar gisslan beror på om h*n lyssnar på dig

Hur hittade du Unive? Jag titta på cosmo_bt:s live när han spelade här och jag tänke jag ska spela på denna servern sen har kompisar tipsat mig och annat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka