Nekad tjokatt_123 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjokatt_123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021207233/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? RS7#7422

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abu Jabril han har havt en svår uppväxt han bodde i Sudan med mycket fattigdom han är född 1994-06-08 han kom till sverige 2022-07-08 han har nu levt i sverige i några dagar hans föräldrar dog i Sudan dem blev hängda av en diktator han lever nu i sorg och förlust.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för jag jag sen ska kunna bli staff eller servervakt vill även kunna göra fler saker på servern som ha ett wl jobb kunna ha lite roligare inom rollspelet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska göra bra ifrån mig jag ska försöka inte bli bannad på något sätt jag lallar inte eller VD:MAR

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det vet jag inte men jag ska iaf inte lalla jag ska skjöta mig ok?

Hur hittade du Unive? Jag titta på cosmo_bt:s live när han spelade här och jag tänke jag ska spela på denna servern sen har kompisar tipsat mig och annat

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka