Nekad tjohej01 | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjohej01

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? carl

Vad är ditt discord namn? Burken51

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Ali Svensson han är född 2002. Han växte upp i en förort och hängde med kriminella personer som inte gjorde så bra grejer som t.ex. drog handel, vapen och mycket mer. Han började hänga mer och mer med dom här personerna och han vart själv kriminell till slut och började med kriminalitet. Han älskade pengar och ville göra mer och mer så han viste inte hur han skulle göra pengar. Så han började med det dom andra höll på med alltså droger, vapen. Det var här polisen började lägga märket till honom och han fick bara mer och mer problem med polisen. så han åkte in på grovt vapen brott i 2 år. Han kommer ute ur fängelset och börjar med samma saker och hänger med samma personer och till slut vart han en av dom och dom började arbeta tillsammans och det blir bara värre och värre och efter det så börjar jag rpa på karaktären. Ali är intresserad av bilar det är framförallt snygga bilar och snabba blir. Men också pengar som skatt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en hög rp nivå och en aktiv medlem som gör dels roliga scenario med båda parterna. Jag kommer också försöka hjälpa nya på serven och göra så att dom känner sig trygga inom rp och så att dom också ska lära sig. Jag ska göra roliga scenario och inte han något lallande i mina scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man spelar för båda parterna. Man ska helt enkelt spela för att kunna förlora några scenario. Man ska inte spela för makt och pengar. Det vara allt från att man krokar med en bil och inte rpa på skadorna eller att man väljer att inte rpa på någon som skriver /me eller något liknade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming kan vara när man kraschar med en bil och inte rpa på skadorna . Combat logging det kan vara t.ex. när man loggar vid ett scenario VDM är när man kör på någon så att dom blir skadade eller att dom dör man använder sitt fordom som ett vapen RDM är när man dödar utan någon andledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive innan och så har jag spelat på valon har gjort många roliga scenario och kommer fortsätta med det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kommer vara en aktiv spelare som gör många roliga scenario och vill bidra för Community

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. "måste läsa på om reglerna mera". Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka