tjodr1pz | Ansökan till Support [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Nightmare

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? ! Duck#0009

Ange ditt födelsedatum 19 April 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kvällen mest och på dagen typ

Berätta om dig själv Ja jag heter Hampus. Jag gillar att spela FiveM. Jag har nu tagit en paus från FiveM men känner att jag behöver ta igen lite. På min fritid så brukar jag spela va med mina djur. Jag har 2 katter 3hästar snart 4. Jag har 1 hund. Har typ30-40 hönor. Jag är snäll trevlig. Jag har tix jag kan ta och berätta lite om tix. Tix är att du gör en sak hela tiden. Du kan säga lol hela tiden utan att kunna stoppa det. Så det är ganska pinsamt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Så att alla får hjälp och at alla beter sig inne på servern. Jag skulle få in många spelare också.

Hur länge har du spelat på Unive? typ ett halv år.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Ni söker supports och så tänkte jag varför inte blir support. Jag har erfarenhet inom staff yrket.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Mera spelare seriösare roleplay. För ajg har sätt många som failrpear och powergamare.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja ganska många.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Många.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Asså det berorpå vad.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ingen alls.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte vad jag tänker på.

-rep tycker att du skulle kunna utveckla frågorna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka