Nekad Tjockis21232 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjockis21232

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199277930612/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? ℑ𝔪﴿٭𝔠𝔬𝔬𝔩#8928

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2010

Berätta om din karaktär. Roger Turne är 59 år gammal. När han var 15 år så dog hans mamma i cancer så han började i tidig ålder börja med alkohol vilket blev som en inkörsport till tyngre droger. Detta skapade ett intresse för droger och hur man tillverkade dom så han började skapa och sälja sina substanser. När han fyllde 25 år så skaffade han en flickvän och dom fick barn så han valde att sluta med drogerna. Men några år senare så visade det sig att hans flickvän hade varit otrogen så han gjorde slut och hon fick rätten till att behålla barnet. Detta gjorde att Roger hamnade depression igen vilket gjorde att han tog upp drogerna ännu en gång. Just nu är han arbetslös med ett drog missbruk och allt han vill är att få tillbaka sin son och ett bättre liv. Han söker desperat efter ett jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag varit de en gång tidigare och jag är väldigt bra på rp och när jag väl kör så kör jag väldigt seriöst, Jag har väldigt mycket hög rp nivå och jag tycker att jag passar in här. För det andra så är det att jag vill bli medlem för att kunna utveckla min rp nivå med ett jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt bra rp och så mycket bra scenarion som möjligt roliga,bra rp scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man alltid ska göra så att båda parterna tycker att scenariot blir roligt vilket är en otroligt viktig sak att spela för i ALLA scenarion. Ett exempel på ett scenario där man ej spelar för motpartens vinst: Jag och min kompis gör ett butiksrån, direkt efter att vi tagit pengarna så blåser vi iväg längs motorvägen med en snabb bil. Det som istället ska ske är att man inväntar polisen och sedan påbörjar förhandlingar angående krav och gisslor. Efter det så påbörjar man en biljakt där man inte valt en bil som är allt för snabbt som polisen aldrig skulle kunna hinna ikapp.

Hur hittade du Unive? Min brorsa sa att den var den bästa servern han någonsin kört på så jag vill pröva.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka