Accepterad Tjockis | Medlem ansökning [robinubs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjockis

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199134699884/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Tjockis#7957

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Carlsson han är 23 år gammal. Han föddes i staden stockholm sen fick han gå i skolan och lära sig massa nya grejer. han kämpade och träna så mycket6 inför ett polis yrke som han har haft ett intresse för i fyra år det började med på förskolan att hans kompisar började mobba/reta honom lite då och då. med sen kom en tjej som sa stopp så tänkte han hon är jätte modig och säga som en polis tänkte Johan. Så han försöker läsa inom så mycket polis regler och sånt så. sen när han hade gått 3 år i skolan så började hans kompisar tjuv röka, då ville Johan också testa men han hatade det sen på gymnasiet kom han direkt i polis gymnasiet för hans lärare såg att han gillade poliser. och Johan gav inte upp inte sen hörde han en person på radion Einar som rappade så mycket så det var första gången så han älskade hans music men inte music videorna. så Johan ville göra en egen låt men han tänkte att sim mamma var Advokat så han ville ju inte för hon hatade rapp för de sa fula grejer. sen vid 20 års åldern började hans kompis ta droger. och då ville han också testa. också och vara coola so dem. så han testade han tyckte weed var bra men inget annat så han rökte då och då. men han tänkte på sitt. riktiga liv och att vara polis nu gick han ut ur gymnasiet så nu vill han gå och plugga sen han har plugga ca. 2 år och då var han redo så han gick och tog en intervju och det gick hur bra som helst och han ska alltid försöka kämpa till sina drömmar och vägen får vara hur stressig och jobbig som helst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har rolspelat på unive inan och jag har bra koll på alla regler och jag kan bidra till bra rp och jag kan utväkla rp och jag kommer stödja rpandet och kommer förstärka det. jag kommer förmodligen bli krim och jag ko0mmer göra bra och utförda senarion och inga krongliga senario. jag kan rp medan sagt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös rp, jag kommer värkligen försöka mitt bästa. Jag har varit medlem på andra servers. Så jag kan alla regler. Jag har också varit krim och serevervakt, har varit staff innan också på andra servrar, då har jag väldigt bra erfarenheter av rp. På andra servrar har jag varit polis för att där göra man roliga scenarion och just nu i Unive om jag blir medlem kommer jag att försöka skapa roliga scenarion med andra människor på servern. Jag kommer jobba hårt på marja och ha kul. Denna servern är väldigt rolig och jag vill göra servern roligare för mig så att jag kan jobba så folk kan köpa sina bilar. De kommer dem också tycker är kul så då blir det kul för båda. Mitt mål är att ha så kul som möjligt. Om jag blir tagen som gissla i ett rån rpar jag som att jag är rädd och tycker det är obehagligt. Men irl tycker jag att det är ett roligt scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det ska va roligt för åda som rpar att man ej ska ha roligt själv det ska va samtycke

Hur hittade du Unive? Server Listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka