Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor
Vad heter du IRL? Elias
Vad heter du på discord? Lazyy#7957
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? ngra dagar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? ja jag kommer få in anställda och kommer ta seriösa beslut inga lallare vi ska ha stabil kår/jobb jagk ommer att utveckla med bra rp och att ha /me när jag färgar bilen och sånt för seriös rp jag kommer att fixa mycket till vianor för att ha så seriöst som det går
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja att färga bilar osv och det mesta osm går har vart vianor på swrp och jag har mycket erfarenheter så att ha mig som chef skulle vara bra enligt mig jag skulle presentera vårat företag med bra miljö och hjälpsamt
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? a
Vad heter du IRL? Elias
Vad heter du på discord? Lazyy#7957
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? ngra dagar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? ja jag kommer få in anställda och kommer ta seriösa beslut inga lallare vi ska ha stabil kår/jobb jagk ommer att utveckla med bra rp och att ha /me när jag färgar bilen och sånt för seriös rp jag kommer att fixa mycket till vianor för att ha så seriöst som det går
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja att färga bilar osv och det mesta osm går har vart vianor på swrp och jag har mycket erfarenheter så att ha mig som chef skulle vara bra enligt mig jag skulle presentera vårat företag med bra miljö och hjälpsamt
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? a