Nekad tjockis bennny | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjockis bennny

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? _theo_0607

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Brun, han är 29år. Han hade en tuff uppväxt hans mamma dog när han var fem och han hade inte många vänner när han var liten. Eftersom hans mamma dog så hade hans pappa det tufft att betala hyran och alla räkningar i tid. Eftersom hans pappa hade lite med pengar så kunde inta Benny köpa nya kläder eller skor och hans pappa behövde jobba dubbelt så mycket så hans storebror fick ta hand om honom mesta delen av tiden. Han hade kusiner som inte alltid gjorde lagliga saker och han drogs tyvärr in i det kriminella livet. Hans bror dog av andra gäng. Han hade bara en pappa som låg på sjukhus kvar och ingen av dem hade råd med att operera honom. Han har lite kort stubin och kan vara kaxig men när andra inte håller på mot han så är han en väldigt trevlig grabb.

Benny gillar bilar och har Mekonomen som ett dröm jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och bra rp nivå. Jag ska ha så mycket social rp som möjligt och tänka på att båda parterna ska ha en rolig tid på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska tänka på att båda parterna ska ha en bra och rolig tid, man ska ha social rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna ett exempel är RDM betyder Random Death Match och det är när man dödar någon helt utan anledning man har liksom inget bakomliggande scenario, Metagaming är t.ex om min kompis jag snackar med i discord är i t.ex en skottlosning och min kompis säger vart han är i discorden och jag åker till skottlosningen då har jag tagit information uteifrån spelat som min karaktär inte vet. VDM betyder Veichel deth match och det är när man använder sitt fordon som ett vapen. Powergaming är om jag t.ex har kraschat min bil sen rpar jag inte på skadorna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har spelat på andra sevrar men min kompis tippsade mig om denhär så jag kollade på honom när han rpa och då kände jag att jag ville byte till unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad. Omformulera "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka