Accepterad TjockaJesper | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TjockaJesper

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? TjockaJesper#7120

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 1988

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melvin Brukh, han är 30 år gammal.
Hans bakgrund har varit lite trasslig, bland annat så hade han ett alkohol missbruk när han var yngre. De gjorde honom till en rätt trött och dryg person.
Men sen ett par år så har han varit fri från sitt destruktiva beteende. De händer att han tar några öl men han sköter sig bra. Han har till och med läst upp sina betyg i vuxenskola och faktiskt kommit på fötterna. Han har bott den mesta av sin tid i en liten by i södra Sverige. Han har haft lite småjobb, städare och så. Några svartjobb, tillexempel på ett vedföretag där han och några killar från Polen klyvde och packade ved, skattefritt.
Nu efter hans fars död och uppbrottet med hans flickvän så har han bestämt sig för att flytta till storstaden Unive.
Hans far dog av ett åderbrock som aldrig togs hand om. Hans mor har han aldrig känt då hon flyttade utomlands när Melvin var ett litet barn.
Han lämnade sin flickvän en tid efter det att han slutade med sitt destruktiva drickande. De gick inte lika bra för henne så han kunde inte ha kvar henne i sitt liv.
De är första gången han bor i en så stor stad men ska göra sitt bästa för att hitta sin plats.
Som person så är han lugn och resonlig. Han hamnar sällan i bråk utan snarare tvärtom. De vill säga hjälpsam och trevlig.
Han har ett intresse för bilar och kommer så snart han får råd att köpa sig en bil, troligen en gammal jänkare.
Han ser fram emot att träffa nya vänner som han kan hänga med, träna med eller bara chilla med.
Hittar han någon polare som vill hänga med till casionot så vore de kul. Han har spelat bort mycket pengar och de verkar inte som han tänkt sluta med de!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka bidra med att ha så roligt som möjligt, för både mig och andra.
Jag har en god fantasi och vill ge mig in i scenarion som skapar glädje för mig och för de andra deltagarna i scenariot.
Jag vill visa övriga spelare att man kan ha roliga scenarion utan att de ska vara våld och sånt.
Varför inte bjuda in till en open mic kväll där alla får köra två minuter stand up? :D

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man kan RPa en förlust. Inser jag att jag inte kan vinna i ett scenario så ska jag inte vara dum i huvudet utan spela ett sådant scenario precis lika effektivt som om jag själv har ett överläge. Detta för att alla scenarion ska funka. Man kan vinna och man kan förlora.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här förut. Tror jag från början hittade hit genom fiveM
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top