TjockaJesper
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197971395656
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper
Vad är ditt discord namn? TjockPojk#7120
Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 1988
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en småstadskille som heter Kenta. Han är uppväxt i Nybro och har under sina tonår sysslat med droger och mindre brott. Men nu efter hans andra fängelsestraff så känner han sig rehabiliterad och vill börja på en ny kula. Han tänker flytta till storstaden och vill där ge sig själv en ärlig chans till en bättre liv. Han har under sin rehabilitering kommit fram till att han vill själv vill jobba inom vården, och helst ute på fält som tillexempel ambulanssjukvårdare. Han har därför precis utbildat sig inom de området. Eftersom han nu är 34 år och känner att livet börjar komma ifatt honom så vill han ge detta en ärlig chans. Han har ett stort intresse för bilar och tänker därför att om han inte kan börja inom vården direkt så tänker han testa på att köra taxi. Då får han även chansen att lära sig den nya staden och lära känna nya människor.
När han inte jobbar så gillar han att fiska, socialisera och skrapa triss.
Jag skulle säga att Kenta är en glad person som försöker få god stämning runt omkring sig, men även Kenta har en stubin som kan brinna ut.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag och ett par vänner har länge letat efter ett bra rollspel. Vi har provat en del Arma 3 servrar. Förr så fanns de rätt bra sådana men nu på senaste tiden så hoppar folk över RP och skjuter som i vilda västen.
Jag är duktig på RP och tror att jag kommer kunna bjuda på en hel del skratt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion för andra spelare. Jag är hjälpsam i mitt rollspelande och kan även bidra med hjälp på andra vis, i discord eller liknande om ni admins skulle ha nytta av de.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag tolkar de som att jag ska inte sätta mitt egna spel i första hand utan se till att scenarion blir roliga även om jag "förlorar" något på de. För mig är varje scenario med bra RP en vinst!
Hur hittade du Unive? Från olika ställen. Jag har sett klipp från youtube främst men även från snack med andra gamers på olika DC kanaler.
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper
Vad är ditt discord namn? TjockPojk#7120
Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 1988
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en småstadskille som heter Kenta. Han är uppväxt i Nybro och har under sina tonår sysslat med droger och mindre brott. Men nu efter hans andra fängelsestraff så känner han sig rehabiliterad och vill börja på en ny kula. Han tänker flytta till storstaden och vill där ge sig själv en ärlig chans till en bättre liv. Han har under sin rehabilitering kommit fram till att han vill själv vill jobba inom vården, och helst ute på fält som tillexempel ambulanssjukvårdare. Han har därför precis utbildat sig inom de området. Eftersom han nu är 34 år och känner att livet börjar komma ifatt honom så vill han ge detta en ärlig chans. Han har ett stort intresse för bilar och tänker därför att om han inte kan börja inom vården direkt så tänker han testa på att köra taxi. Då får han även chansen att lära sig den nya staden och lära känna nya människor.
När han inte jobbar så gillar han att fiska, socialisera och skrapa triss.
Jag skulle säga att Kenta är en glad person som försöker få god stämning runt omkring sig, men även Kenta har en stubin som kan brinna ut.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag och ett par vänner har länge letat efter ett bra rollspel. Vi har provat en del Arma 3 servrar. Förr så fanns de rätt bra sådana men nu på senaste tiden så hoppar folk över RP och skjuter som i vilda västen.
Jag är duktig på RP och tror att jag kommer kunna bjuda på en hel del skratt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion för andra spelare. Jag är hjälpsam i mitt rollspelande och kan även bidra med hjälp på andra vis, i discord eller liknande om ni admins skulle ha nytta av de.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag tolkar de som att jag ska inte sätta mitt egna spel i första hand utan se till att scenarion blir roliga även om jag "förlorar" något på de. För mig är varje scenario med bra RP en vinst!
Hur hittade du Unive? Från olika ställen. Jag har sett klipp från youtube främst men även från snack med andra gamers på olika DC kanaler.