Accepterad TjockaJesper | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TjockaJesper

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Tjockpojkesmal/

Ditt Hex-ID: 110000100a9d448

Vad är din discord tagg? TjockaJesper#7120

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: Fail RP, försöker slå mig med batong när han är i TH, Suntförnuft samt Fear RP och försöker springa ifrån mig när jag säger att jag kommer skjuta han om han gör något. ~ᆯ Hammarl0f Den här avstängningen går ut om: 6 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han insåg inte att de var en dsynk/lagg när jag slog honom. i hans perspektiv så var jag med kniv mot min hals i hans famn, Men i mitt perspektiv så stod jag bakom honom och slutade slå när jag plötsligt hamnade i hans famn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En förövare (som har samma karaktäsnamn som jag) kidnappade min chef och ville ha mig i utbyte. när förövaren skulle släppa min chef så hamnade jag bakom förövaren och slog han med batong. Men i förövarens perspektiv så hamnade jag aldrig bakom utan hamnade direkt i hans famn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda och, jag såg inte samma som han såg. Han gjorde rätt enligt som de såg ut för honom men för mig så var de något lagg. men de visste ju inte Hammarl0f. Hammarl0f är alltså både karaktären jag spelade mot och adminen som bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte med dom förutsättningarna. Jag kan fearRP och vet att jag ska göra som min motspelare säger till mig när han har mig med kniv mot min hals, eller pistol mot mig. men från min skärm så såg de inte ut som att de var så. Hade jag sett att jag var i hans famn så hade jag naturligtvis inte plockat fram batongen och slagit honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig så kommer jag vara försiktigare i likande situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att jag inte ska vara en tjatkärring.
 
PS. att han sa att jag inte skulle springa var inte något jag uppfattade. Han tog alla saker jag hade i fickan och därmed trodde jag att jag fick dra.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top