Inaktuell TjockaJesper | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TjockaJesper

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Ditt discordnamn: TjockaJesper#7120

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 1988

Varför ska just du bli staff? Några anledningar för er att ta in mig som staff är att jag är seriös. Jag är mogen och tar detta på allvar. Jag älskar servern och vill bidra med så mycket jag kan för att få servern till att bli ännu bättre.
Jag kommer bra överens med människor så tror att jag och de andra staffsen kommer komma bra överens och kunna ta kloka beslut.
För min egen del så är de att jag vill växa i servern. Jag skulle vilja be mer involverad både ig och ooc.
Jag kommer bra överens med RealNoBody, han skulle säkert lägga ett gott ord för mig om ni frågar honom om Kenta Kofot.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? skiljer sig från varannan vecka. Ena veckan så kan jag vara inne 3-4 timmar på varje kväll.
Andra veckan så är jag inne ca 4-5 timmar på dagen och sen ett par timmar på kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? Borde vara en månad sen jag blev medlem

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, har drivit lite cs servrar back in the days men de var länge sen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Har ingen aning om hur krim eller donation fungerar. men vill ni lära mig så är jag öppen för allt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top