Nekad TjockaJesper | Ansökan till Servervakt [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TjockaJesper

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad heter du på discord? TjockaJesper#7120

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 1988

Beskriv din dagliga aktivitet. Jämna veckor på vardagar spelar jag 18.30 -22.00 och helgerna några timmar till.
ojämna veckor spelar jag 10.00-13.00 och 22.30-02.00 och om helgerna i stort sett hela dagarna

Detta är i vanliga fall. Men de kan bli både färre och fler timmar än så. oftast fler :D

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite mer än en månad tror jag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) En gång. Men den var felaktig så överklagan accepterades.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska vara noga med sitt RP och vara "förbild" för andra. Vi ska kunna varna eller i värsta fall kicka folk som medvetet bär sig dåligt åt. De kan handla om lallande eller vmd tillexempel. I grunden tänker jag att vår uppgift är att vara första fronten i att se till så att regler följs. Vi ska rensa "små¨ grejer så att staffs inte blir överflödade med jobb. Jag upplever att på specifika ställen, så som piren så är de ofta mycket lallande. Mycket vdm och helt oprovocerat våld. De skulle jag vilja hjälpa till att få bukt på. Men som jag nämnde ovan så ska vi RPa, alltså inte springa runt och leta efter lallare eller annat dumt. Utan vi kör våra karaktärer som vanligt, fast med mer noga.
Jag ska också hjälpa till med att ta bort övergivna bilar så att servern inte blir laggig osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag älskar denna servern. Och jag vill dra mitt strå till stacken för att få den så bra som möjligt. Jag har haft roligt här varje dag sen jag första gången joinade. Men har ibland upplevt en del lallande från folk. Och då har jag oftast bara gått därifrån. Men jag skulle gärna bidra med att kunna ordna såna tillfällen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag tolkar korruption och abuse som i detta sammanhang när man använder sin makt felaktigt. Jag får inte kicka människor av personliga själ. Om tillexempel min karaktär hamnar i ett scenario med andra så får jag inte kicka den för att min karaktär får problem. Jag får aldrig, och kommer aldrig kicka någon av någon annan anledning som inte går i linje med servervaktens arbete.
Korruption betyder överlag att man använder sina arbetsuppgifter fel. Precis som jag inte får sälja bilar billigt till polare så får jag inte kicka människor för egen vinning.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top