Nekad Tjo Didde här | Medlem ansökning [Rexhy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrick

Vad är ditt discord namn? Didde#1330

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Rhoades och som många andra ensam barn så har han haft en välldigt svår uppväxt med en ensamma mamma som alkolist och en pappa som var borta när han bara var 5 år gammal. Han vände sig till sin bror som var en högt uppsatt langare i ett lokalt gäng. Han började sälja droger vid bara 12 års åldern och har med tiden gått över till gröve och gröve brott. Nu är han efterlyst i hem landet och har rymt till sverige, Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra, långa och kreativa secanrion som aldrig har setts förut då jag är en välldigt kreativ grabb. Jag kan bidra med en go stämmning och en allmän fin och roliga rp. Rpn jag kommer att bidra med kommer att vara så mycket "jag" som mycket då jag nästan alltid tänker "Om det här hade hänt mig irl vad hade jag gjort".

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.e.x vid ett bankrån så kör man inte en op bil utan ger polisen en fair chans att fånga sig, inte bara tänka på sig själv utan tänka "om jag hade varit motparten hade jag då tyckt att detta secarnio var rolig/bra.

Hur hittade du Unive? Har spelat här till och från i över 1 år nu men jag tror att jag från början hittade det genom streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka