Accepterad Tjo Didde här | Medlem ansökning [Matte0707]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198431830134/

Vad är ditt namn i verkligheten? Didrick

Vad är ditt discord namn? Didde#1330

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karakträr heter Alexander Rhoades, född år 2000 .Hans pappa var ute väldigt mycket i krig när Alexander var liten. Alexander och hans mamma levde hemma väldigt fattigt och hade inte alltid frysen fylld med mat. Men så en dag kom en soldat hem till Alexander .Soldaten berättade att urbans pappa hade gått bort i kriget. Alexander och hans mamma blev så otroligt ledsna och deprimerade så dom visste inte vad dom skulle göra. Dom bara låg hemma hela dagarna och inte gjorde nånting och dom fick mer och mer post ifrån kronofogden. En dag så sökte Alexander jobb och han fick ett jobb tillslut på McDonalds. Alexanders kollegor var väldigt retsamma mot urban men så en dag så blev Alexander så arg så han smällde till dom allihopa så han fick sparken med en gång. Alexander kom hem och berättade detta och hans mamma blev ännu mer deprimerad. På kvällen så tog dom en promenad och efter ett litet tag så säger urbans mamma att hon går hem lite tidigare men Alexander tänker inte på det så mycket. När urban kommer så hänger hans mamma i taket och har taggigt sitt liv. Alexander blev så arg och ledsen så urban gick ut i krig för att hedra sitt fosterland. Det gick väldigt bra för han i kriget så just nu är kriget över och han vill börja jobba på MECA nu igen. Alexander har haft en dålig en uppväxts för han blev och han blev mobbad i skolan. han har mycket kompisar nu just nu och han gillar vara Me. dom så ofta som dom kan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att bidra med riktigt rolig och kreativ rp. Rolig rp för båda parterna, speciell och ny typ av rp, nämligen en som verkligen fokuserar på att ha med alla i rpn så att båda parterna verkligen får vara med och bestämma hur rpn ska bli under en t.e.x kidnappning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och kommer att bidra med riktigt fina och roliga rp secnarion. Secarion som alla verkligen vill var med i för att de är så bra/kreativa. Jag kommer också att föröska bidra med den bästa rpn jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att istället för att skjuta någon direkt så gör man det till en t.e.x kidnappning så att den andra parten också kan vara med och ha kul och vara med och "bestämma" hur secnariot ska gå.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och streamers

Då är det så att denna staff/m-a har glömt att skriva godkänt på foumet nu när jag väl kollar dina roller så har du medlem och krim så jag löser detta nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka