Accepterad Tjo Didde här | Medlem ansökning [LIL M]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198431830134/

Vad är ditt namn i verkligheten? Didrick Svensson

Vad är ditt discord namn? Didde#1330

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Hej!
Jag heter Alexander Rhoades och jag är född och uppväxt i Skåne,Svedala. Jag är 187 cm lång och väger 83 kg. Jag hade en bra uppväxt med många bra betyg och många bra vänner. Och jag var en väldigt generös och givande person. Men när jag fyllde 13 år så dog båda min föräldar och jag har bara min bror Niklas Rhoades kvar. Jag och han blev hemlösa i 9 år tills vi till slut fick pengar att flytta till Unive. Nu har han snart varit här i 1 månad men jag kom hit förra veckan. Jag jobbar som reporter nu och känar 4000 i lön. Jag försöker bli arbetare på mekonomen men just nu söker de inga platser så det får nog vänta ett tag. Mina intressen är att köra min fina Saab 9-5 som jag älskar. Men jag gillar också att spendera lite kvalitets tid med min bror och våra kompisar.

Men det var nog allt för mig ha en bra dag, MVH ALexander.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är kul, jag gör alltid utvecklande och roliga scenarion, jag är ganska duktig på RP (tycker jag själv, har ganska lätt för att lära mig saker inom rp),. Jag RPar bara seriöst och jag tycker att det är kul när jag RPar, för det mesta oavsett vad jag gör. Jag följer alltid alla regler speciellt sunt förnuft. Och mitt mål med rollspel är att ha roliga och utvecklande scenarion och sakta men säkert RPa upp min karaktär genom att prata med mycket folk och kanske söka nya jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tittade på några streamers och tyckte det såg riktigt nice ut. Riktigt trevliga människor och ett riktigt fint community. Tycker även om när scenarion hettear till lite

Hur hittade du Unive? Några av mina kompisar tippsade mig för några dagar sen och jag har spelat ända sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att lyckas med RP och att bli ganska snäll person, fast en gång i tiden ska jag nog satsa på att bli kriminell och då kommer jag va rätt hård. Mitt RP är just nu bra som jag uppfattar de, Men oxå att ha kul när man RPAR.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa nya vänner, ha kul, köra många roliga bilar och kanske starta ett företag (eller bli krim.)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det här är den första gången jag spelar fivem på typ 2 år så nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår. Om jag t.e.x gör något dåligt så kommer jag vara tvungen att betala för det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka