Nekad Tjo Didde här | Medlem ansökning [Lil M]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198431830134/

Vad är ditt namn i verkligheten? Didrick Svensson

Vad är ditt discord namn? Didde#1330

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Han är född i ett ställe i Skåne som heter Svedala. Men nu när han har fyllt 22 så har han flyttat hit till Unive. Han gillar att gymma och att köra bilar. Han gillar att vara med mina vänner leon, wille och wille. Han är en ganska känslokall kille men när det handlar om hans kompisar då bryr han sig jätte mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är riktigt bra på att roleplaya och jag gillar att komma med idér till folk/servern. Jag kommer att bidra med en fin stämmning och många fina minnen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en så bra server liksom med gym,verkliga bilar och egna företag.

Hur hittade du Unive? Några av mina kompisar tippsade mig för några dagar sen och jag har spelat ända sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en rik framgångsrik affärsman. Eventuelt försöka starta ett auktionerings företag. (stav)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det jag skrev ovan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det här är den första gången jag spelar fivem på typ 2 år så nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår. Om jag t.e.x gör något dåligt så kommer jag vara tvungen att betala för det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka