Nekad Tjo Didde här | Ban överklagan [retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198431830134/

Ditt Hex-ID: 11000011c1b8076

Vad är din discord tagg? Didde#1330

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Combat Logging, Fear RP ~Alexander. Återstår: 14 dagar 14 timmar 19 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte faktiskt, jag combat loggade inte, jag möjligts vis gjorde lite fear rp men asså jag gjorde det bara för att skydda mitt gäng.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick ut från fight club med 2 av mina kompisar och en annan grabb. Vi går till en gränd och vi trodde ju bara att vi skulle slåss men har drar fram en uzi och börjar vifta runt den. Men jag hinner dra fram min uzi ( jag tänkte bara göra det så att han inte skulle skjuta) och döda honom. Men medans den här hendealsen sker så slår han slår han till min kompis och dödar honom (jag har klipp btw) o

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själv så tycker jag att det delvis var en fel ban men delvis att det var en rätt ban för att: jag combatloggade inte, jag tänkte bara visa att jag också hade vapen för han (men sen börja han skjuta) eller jag tycker faktiskt att den är ganska felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång för en missclick/bugg och en annan gång för powergaming men varje gång så har jag lärt mig att vara mer försiktig med var jag gör och kolla lite extra på reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat låtit han hota mig och jag kunde ha ställt mig mot väggen men då hade han ju dödat mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte dra fram vpaen även om det bara är för att visa att man har ett.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det är självklart, men om ni blir lite osäkra kontakta mig på discord för att jag har klipp på det som hände och jag loggade inte förens kunde köra mig själv hem till mitt gäng hus.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka