Nekad Tjo Didde här | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198431830134/

Ditt Hex-ID: 11000011c1b8076

Vad är din discord tagg? Didde#1330

Vem var det som bannade dig? hammarl0f#0935

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd från Unive för: Använder tracers, skjuter mot gäng som solo, ingen social rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Till att börja med så ville hammarl0f banna mig och några av mina kompisar för att vi hade tråkig/osocial rp (vi sköt från tak mot ett gäng, jag var solo) vilket inte riktigt är roligt för båda parterna vilket är en av de viktigaste sakerna inom rp. Sedan när jag hade joinat support så pratade vi ett tag och åtgärder togs men då drog hammarl0f in mig i ett annat support samtal och bad mig skärmdela när jag sköt och då såg han att jag hade tracers.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 av mina kompisar åkte runt och bara hade kul när vi såg att en kille som min polare var efter var i rondellen och då bestämde vi oss för att åka dit och skjuta ner han och hans vänner. Efter det så började vi köra därifrån när vi stötte på en av bilarna vi hade sett i rondellen och började jaga den, deras bil dsycnar ivåg (ser ut som om de flyger upp på ett berg) vi tappade bort de och sedan hoppade vi support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var absoulut inte felaktigt jag bröt mot flertal regler och hade välldigt dålig och osocial rp vilket ej är något jag är stolt över. OM jag får komma tillbaka på unive så kommer jag ALLTID att tänka på att det ska vara kul för båda parterna, inte skjuta från tak och DEFENETIVT inte använda tracers någonsin igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för t.ex fearp och sen dess har jag alltid försökt tänka så realistiskt som möjligt, som om jag var i situation, värna om mitt liv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försökt göra hela secnariot roligare t.e.x kidnappa en av meldemmerna i gänget eller försökt få de att lämna deras område och ta de "off-guard". Skulle också ha skitit i att använda de där jävla tracersen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart! t.e.x alltid hålla en social och rolig rp (för båda parterna) och inte använda tracers eller något liknande. Försöka krydda till secnarion, komma på något nytt istället bara för att skjuta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka